Quotations:

I am with you always until the end of this world - Jesus (Matthew 28:20).

Preach the Word in season and out of season reproving, rebuking or advising always with patience and providing instructions (2 Timothy 4:2).

Do not fear, Mary, for God has looked kindly on you (Luke 1:30).

Anything worth doing is worth doing poorly. - G. K. Chesterton

Virgin Coconut Oil for sale: 100% Pure and Cold-pressed. Coconut Oil is extracted naturally w/out using fermentation, any chemical process or heat. I’ve been using and taking VCO for more than 25 years now and I’m in excellent health. To learn more about the many health benefits of VCO please search Virgin Coconut Oil at: www.goggle.com or www.youtube.com If you’re interested please email me: mjdasma@gmail.com

Wednesday, October 22, 2008

Are Extraordinary Ministers the Norm?

Please click on this link .

4 comments:

Anonymous said...

Dear bro. mjdasma, I really love to browse your blog, I discover ur blog when i was browsing para sa project ng anak ko, matagal na po yun, since then lagi na po ko nagbabasa dito. Inspiring and it enhances my knowlege about the word of God (although nagbabasa din nmn po ako ng bible). And it is so nice to read someone's reflections, nkk reflect na rin ako. More power and God bless!

Marino J. Dasmariñas said...

Unang upa po ay maraming salamat sa pag bibigay nyo ng panahon na mag comment sa aking blog. patuloy nyo po sanang itong babasahin at sana po ay isasama nyo rin kami sa inyong mga panalagin.

Kung sa tigin ninyo ay ako ay may maitutulong pa para mapa lago ang inyong kaalaman tungkol sa Diyos huwag po kayong mag atubiling mag tanong sa akin.

Ang pag re reflect o pag ninilay sa salita ng Diyos ay para sa lahat at ang kaalaman para mas makilala natin ang Diyos sa Biblia ay isang grasya mula sa Banal na Espiritu Santo na libreng ibinibigay ng Diyos sa sinumang taimtim na nag hahanap nito.

Ipinapayo ko ho sa inyo na basahin nyo muna ang unang apat na aklat sa bagong tipan ng biblia(Mateo, Marcos, Lukas at Juan) sapagkat diyan ho ninyo lubusang makikila kung sino si Hesus mula sa kanyang pag ka silang hanggang sa kanyang kamatayan sa Krus.Patuloy rin ho kayong mag sisimba sa Misa lalong lalo na pag Lingo.

More power also to you and God bless you and your entire family.

Anonymous said...

Bro. Marino, salamat po sa inyong tugon. Maraming salamat din sa inyong payo na aking basahin sa bibliya...Kami pong pamilya, my husband and my 3 kids ay laging nagsisimba kundi man linggo sa anticipated mass ng sabado. I am so much inspired sa nakalagay dito na you are faithful to your wife, ganun din kase ang asawa ko, sana d siya magbago... At sana patuloy na karapat dapat din kaming mga asawa nyu sa pagmamahal na iyan. sana lahat ng lalaki kagaya nyu, wala sanang masisira, malulungkot at iiyak na pamilya. Im an abandoned child, I had forgiven my father because of my prayers and trust with the Lord. Ang dasal ko lang ngayon ay makita siya. Keep up the nice blog and I pray that you will touch and inspire more lives...God bless!

Marino J. Dasmariñas said...

Maraming salamat ho uli! Patuloy lang ang inyong pag lapit sa Diyos at hindi kayo nya pababayaan.

I've been faithful to my wife eversince and I intend to remain as one until the end. Continue to pray for your husband, continue to bring him close to Jesus and continue to pray as a family. Let us always remember what Fr. Peyton has said: "The family that prays together stays together."

I hope that you will see your father soon so that you can have closure into that sad chapter in your life.

God bless you and your family!